1 års garanti på alle computere ✅ Af gamere til gamere ✅ 100% unikke computere ✅ 75 kr. fast fragtpris ✅ Intet abonnement ✅ Top kundeservice & support

Salgs- og leveringsbetingelser


Handel indgås med:

SEPA Tech IVS        

CVR: 37 10 43 88

Toftebakken 15, A, KL
3460 Birkerød
Telefon: 52 24 68 25
E-mail: admin@bgaming.dk



Bestilling

Når du bestiller fra bgaming.dk, skal der gøres opmærksomhed på, at aftalen ikke træder i kraft før den automatiske e-mail fra din ordre er modtaget af os. Sker der pludselige ændringer, som eksempelvis prisstigninger, eller hvis vi bliver informeret om nedsat kvalitet på en vare, forbeholder vi os retten til at ophæve handlen.

Normalvis vil vi kontakte dig pr. e-mail, og under særlige omstændigheder pr. telefon. Det er derfor vigtigt for dig som kunde at opgive den korrekte e-mailadresse samt telefonnummer. Din e-mail adresse eller dit telefonnummer  vil aldrig videregives til anden part. Vi gør opmærksom på, at nogle e-mailsystemer vil registrere vores e-mails som spam. Du bedes derfor pga. dette holde øje med mappen for uønsket post eller din spam folder. 

Når du gennemfører en ordre, accepterer du, at vi sender dig op til flere e-mails i forbindelse med håndtering af din ordre. Beløbet hæves først på din konto, når varerne sendes fra Boosted Gaming. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Ønsker du faktura eller ordrebekræftelse tilsendt igen send da en mail til admin@bgaming.dk og efterspørg den. Husk at oplyse dit ordrenummer.

Ved benyttelse af reklamations- eller fortrydelsesret, vil du blive kontaktet om videre proces via e-mail.

Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl, trykfejl på hjemmesiden eller udsolgte varer, hvor vi om muligt vil finde en erstatning til dig. Er du ikke tilfreds med prisfejlen eller den erstatning, vi har fundet, kan vi desværre være nødsaget til at ophæve handlen. Bemærk, at vores computere til salg udelukkende er sammensat af brugte computerdele, medmindre andet er anvist enten i produktbeskrivelsen eller efter aftale.

Alle priser, vi opgiver hos os, er inklusiv moms og eksklusiv fragt.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller på vores telefon inden for vores telefontider. 



Afbestilling

Ønsker du som kunde at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør dette ske ved at fremsende en e-mail indeholdende ”Afbestilling” i emnefeltet. I mailen bør bestillingsnavn samt ordrenummer fremgå. Afbestillingen bør ske inden klokken 14.00, hvis du som kunde, skal være sikker på at produktet ikke bliver fremsendt samme dag. Som kunde kan du også ringe til os inden klokken 15 for at afbestille din vare. Husk igen, at have ordrenummeret parat. Bemærk, at afbestilling ved køb af specialbyggede produkter (herunder computere, hvor kunden selv bestemmer hvilke computerdele, som skal i computeren), som er aftalt på forhånd, ikke er muligt. 



Betaling

På Boosted Gamings hjemmeside bgaming.dk kan du betale på flere forskellige måder: Vi tager Visa, Visa Elektron, MasterCard m.f. via PayPal. En liste over alle godkendte kort findes nederst på siden.

Mister du din kvittering, kan du altid kontakte os, så vi kan sende dig en ny. Husk at sætte "Kvittering" i emnefeltet og at inkludere dit ordrenummer i mailen.
Har du spørgsmål vedrørende faktura eller betaling m.m., kan du altid kontakte os pr. e-mail eller telefon inden for vores telefontider.

Betales der med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Dette betyder, at der er ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du kan have en selvrisiko op til 1200 kr., når dit Dankort misbruges ved brug af PIN-koden.

Data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er SSL krypterede, og det er således kun Nets (tidligere PBS), som kan læse disse oplysninger. Hverken Boosted Gaming eller anden tredjepart har mulighed for at læse disse data.


Reservationer

Hvis du betaler gennem VISA Electron eller MasterCard Direct, er det VIGTIGT at være opmærksom på, at din bank reserverer pengene til os. Hvis ordren bliver ekspederet inden for 7 dage, vil de reserverede penge blive hævet. Hvis ordren derimod ikke bliver ekspederet inden for de 7 dage, vil Nets automatisk lave en ny reservation på din konto, uden at den gamle reservation bliver slettet. Altså vil der ligge 2 reservationer på din konto. Kun den ene vil dog blive trukket, og efter ca. 30 dage vil den anden reservation blive slettet.
Bemærk, at det ikke er Boosted Gaming, som laver den ekstra reservation, og at den kun ligger i din bank. Vi kan derfor ikke slette reservationen, da vi ikke har adgang til den. 



Levering

Vi modtager for øjeblikket kun ordrer med leveringsadresse i Danmark. Vores pakker bliver leveret af PostNord Danmark. Alle forsendelser kan spores hos PostNord gennem deres Track & Trace system. Pris på levering af en computer er fast på 75 kr. Ved endvidere omdeling, er prisen 94 kr. Dette beløb pålægges hver ordre. Leveringstiden kan variere alt efter, om det er på lager, dog vil der aldrig gå mere end 7 hverdage. Hvis computere bliver bygget efter kundens ønske, kan ekstra leveringstid forekomme. Den forventede leveringstid kan oplyses i forbindelse med produktet. Ved en længere leveringstid, vil dette blive oplyst enten i indkøbskurven eller via mail. Leveringstiden oplyses i hverdage. Du vil automatisk modtage en e-mail når pakken bliver afsendt.
Boosted Gaming er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette medfører bortkomst eller anden beskadigelse af forsendelsen.

Hvis varen bliver returneret til os grundet forkert oplyst adresse eller, at den ikke er afhentet på posthuset, påtager vi os retten til at opkræve et gebyr på 100 danske kroner. Samtidig vil du som kunde blive opkrævet at betale for en ny forsendelse, hvis varen stadig ønskes. Ønskes varen ikke alligevel vil fragtomkostningen blive fratrukket din kreditering. Emballagen, som produkter bliver sendt i, er en del af selve produktet. Dette betyder, at kassen, som produkterne bliver leveret i SKAL returneres i samme kasse. Hvis dette ikke overholdes, kan du som kunde blive pålagt et gebyr, enten hvis nævnte kasse er bortgået, eller bliver vurderet af Boosted Gaming som ubrugelig. Hvis produktet er blevet tydeligt misvilligeholdt af kunden, hvor produktet vurderes som enten defekt eller ubrugeligt af Boosted Gaming, forbeholder Boosted Gaming sig retten til ikke at refundere penge for købet.

Billeder som er brugt på vore sider er illustrative og kan afvige fra produktets egentlige udseende.

Vi opfordrer vores kunder til at tage en kopi eller backup af samtlige data. Boosted Gaming kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Boosted Gaming måtte have skabt, medmindre det følger direkte af dansk lovgivning.



Beskadigelse under transport

Hvis du modtager en pakke, der har synlige tegn på skader fra transporten, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken foran fragtmanden og får ham til at dokumentere fejlen. Hvis der så er tegn på fejl eller skader, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma, som i vores tilfælde er PostNord. En reklamation for en pakke sendt med PostNord kan udfyldes her. Fragtfirmaet kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er samtidig vigtigt, at du straks gør opmærksom på det, og at du ikke kvitterer for pakken.
Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme tilbage til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. Denne periode lyder eksempelvis for Post Danmark på 7 dage. I alle tilfælde er det klart en fordel, at starte erstatningssagen øjeblikkeligt lige så snart skaden opdages. Kontakt os, hvis du har yderligere spørgsmål.



Afhentning

Har du som kunde valgt at afhente et produkt på vores fysiske adresse, vil vi som udgangspunkt have din ordre liggende i 14 dage. Skulle det ske, at ordren ønskes annulleret, beder vi kunden tage kontakt til os på vores e-mail. Hvis ingen afhentning eller annullering af ordren finder sted inden for den givne tidperiode, forbeholder Boosted Gaming sig retten til at annullere ordren. Afhentning ved specielbyggede produkter (herunder computere, hvor kunden selv vælger hvilke computerdele, som skal i computeren) vil blive aftalt internt mellem Boosted Gaming og kunden til det specielbyggede produkt. Vi forbeholder os retten til at kræve et akontobeløb på 10% af ordrens samlede beløb, for at undgå annullering af køb af speciallavede produkter.



Fortrydelsesret

Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos bgaming.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer salgsværdien. De 30 dages returret er gældende fra datoen den fremsendte vare ligger på afhentningsstedet, eller ved varens udlevering på Boosted Gamings fysiske adresse på Toftebakken 15, 3460 Birkerød. Når fortrydelsesretten anvendes, skal du selv betale portoen, for at få sendt varen retur. Det er et krav at produktet bliver sendt senest på dagen, hvor de 30 dages returret udløber. Ved kundens modtagelse af software som Windows styresystem, antivirus, spil kuponer eller andet software, vil returretten af dette frafalde.



Garanti

Ved køb og salg af stationære computere gennem Boosted Gamings hjemmeside bgaming.dk gives 1 års garanti på den købte stationære computer. Denne garantiperiode starter fra kunden har betalt og modtaget sin computer og løber til og med 1 år frem fra denne dato. Denne garanti brydes hvis garantimærket, som computeren blev udleveret med, brydes. Herudover vil garantien heller ikke være gældende længere hvis computeren har været udsat for ukorrekt brug, overlast ved f.eks. grov vold, væskeskader, overclocking eller softwaremæssige problemer. Herudover gives der ved garanti ved reparation, dog kun for den reparerede eller den udskiftede computerdel.

Bemærk at hvis du ønsker at bruge din garanti, skal du kunne dokumentere for at skaden eller defektheden ikke er selvforskyldt. Kontakt os på vores mail admin@bgaming.dk indeholdende "Garanti" i emnefeltet.



Reklamation

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer, medmindre andet er aftalt mellem parterne eller angivet på hjemmesiden. Reklamationsretten fornyes ved reparationer, dog omfatter dette kun den udskiftede/reparerede del. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 24 måneder efter købet af produktet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Som kunde, skal du reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Du har mulighed for enten at få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved reklamation bedes du skrive en detaljeret e-mail til vores mail admin@bgaming.dk. Når du har udfyldt denne, vil du få oplyst en returneringsadresse, så du bedes ikke afsende varen, før du har fået bekræftelse.
Hvis det vurderes, at fejlen ligger hos forbrugeren, står denne selv for reparationsomkostninger samt tilbagelevering af varen. Boosted Gaming modtager ingen varer sendt pr. efterkrav. Hvis du ønsker at bytte produktet til et nyt eller bytte den til andre produkter, betaler vi returfragten. Hvis du ønsker pengene retur, kan du enten selv betale returfragten (ca. 100 kr. på posthuset) eller få sendt en returpakkelabel af os til 40 kr., som bliver fratrukket det beløb du får tilbagebetalt. Backup af dine data er yderst vigtig, da vi både ved returnering- og reparation af varer samt ved installation af nyt hardware, i ALLE tilfælde sletter alt indhold på maskinen! Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage (som kunden fik den ved modtagelse).



Returnering af produkt

Ved reklamation, fortrydelse eller anden grund til at returnere et produkt, skal kunden med det samme kontakte Boosted Gaming ved at sende en mail til admin@bgaming.dk med ordrenummer og fejlbeskrivelse/henvendelsesgrund. Herefter vil du som kunde modtage en mail med et vedhæftet returlabel og en guide til forsendelsen.

Boosted Gamings returadresse er som følger:

SEPA Tech IVS, Boosted Gaming
ATT: RMA xx (udskift xx med det RMA nummer, som du har fået)
Toftebakken 15, A, KL
3460 Birkerød

 

Returnering af en vare skal sendes i original emballage og indpakningen skal være forsvarlig. Hvis dette ikke sker, vil et gebyr falde på kunden for ny emballage. Pakkerne sendes retur på eget ansvar og Boosted Gaming tager ikke ansvar for fragtskader eller bortgående pakker/breve. Alle pakker, som bliver modtaget i antistatisk materiale fra Boosted Gaming, skal samtidig returneres i tilsvarende antistatisk materiale. Hvis dette ikke overholdes vil det resultere i bortfald af deres reklamation/returret.



Copyright

Boosted Gaming er beskyttet af ophavsret-, markedsførings- og varemærkelovgivningen. Dette betyder, at alt indhold, som findes på Boosted Gamings hjemmeside bgaming,dk, samt netsider indeholdende varemærker, firmanavn, produktnavn, information om produkter, herunder produktbeskrivelser, billeder/grafik, design layout osv., ikke må downloades, kopieres eller benyttes på nogen måde, uden at Boosted Gaming selv har givet tilladelse til dette. 



Handelsbetingelser sidst opdateret 18/08-2017.