1 års garanti på alle computere ✅ Af gamere til gamere ✅ 100% unikke computere ✅ Intet abonnement ✅ Top kundeservice & support
Julegaver kan byttes indtil d. 14. januar 🎅

Handelsbetingelser


Handel indgås med:

SEPA Tech IVS        

CVR: 37 10 43 88

Toftebakken 15, A, KL.

3460 Birkerød

Telefon: 52 24 68 25

E-mail: admin@bgaming.dk

 

 

Bestilling

Når du bestiller fra bgaming.dk, skal der gøres opmærksomhed på, at aftalen ikke træder i kraft før den automatiske e-mail fra din ordre er modtaget af os. Sker der pludselige ændringer, som eksempelvis prisstigninger, eller hvis vi bliver informeret om nedsat kvalitet på en vare, forbeholder vi os retten til at ophæve handlen.

Normalvis vil vi kontakte dig pr. e-mail, og under særlige omstændigheder pr. telefon. Det er derfor vigtigt for dig som kunde at opgive den korrekte e-mailadresse samt telefonnummer ved handlen. Vi gør opmærksom på, at nogle e-mail systemer vil registrere vores e-mails som spam. Du bedes derfor pga. dette holde øje med mappen for uønsket post eller din spam folder. 

Når du gennemfører en ordre, accepterer du, at vi sender dig op til flere e-mails i forbindelse med håndtering af din ordre. Beløbet hæves først på din konto, når varerne sendes fra Boosted Gaming med mindre der betales med PayPal eller MobilePay MyShop. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, kunden har godkendt ved købet, dog kan kundens bank tillægge transaktionen et gebyr. Ønsker kunden sin faktura eller ordrebekræftelse tilsendt igen, send da en mail til admin@bgaming.dk og efterspørg den. Husk at oplyse så meget information om ordren som muligt, hertil gerne ordrenummer, ordredato, kundens navn, adresse mail og telefonnummer.

Ved benyttelse af reklamations- eller fortrydelsesret, vil du blive kontaktet om videre proces via e-mail.

Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl, trykfejl på hjemmesiden eller udsolgte varer, hvor vi om muligt vil finde en erstatning til dig. Er du ikke tilfreds med prisfejlen eller den erstatning, vi har fundet, kan vi desværre være nødsaget til at ophæve handlen. Bemærk, at vores computere til salg udelukkende er sammensat af brugte computerdele, medmindre andet er anvist enten i produktbeskrivelsen eller efter aftale.

Alle priser, vi opgiver hos os, er inklusiv moms og eksklusiv fragt.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller på vores telefon inden for vores telefontider. 

 

 

Afbestilling

Ønsker du som kunde at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør dette ske ved at fremsende en e-mail indeholdende ”Afbestilling” i emnefeltet. I mailen bør kundens navn samt ordrenummer fremgå. Afbestillingen skal ske hurtigst muligt og bør ske inden klokken 12.00, hvis du som kunde, skal være sikker på at produktet ikke bliver fremsendt samme dag. Hvis varen er blevet sendt gælder reglerne for levering, fortrydelsesret og returnering. Bemærk, at afbestilling ved køb af special fremstillede varer (herunder computere, hvor kunden selv bestemmer hvilke computerdele, som skal i computeren), ikke er muligt efter fremstillingen er gået igang. 

 

 

Betaling

På Boosted Gamings hjemmeside bgaming.dk kan du betale på flere forskellige måder: Vi tager imod Dankort, Visa, Mastercard m.f. via Quickpay. Herudover tager vi også imod MobilePay overførsel eller en afdragsordning gennem Viabill. En liste over alle godkendte kort findes nederst på siden.
Bemærk, at ved betaling med enten bankoverførsel eller MobilePay, sender vi ikke varen før betalingen er modtaget.

Mister du din kvittering, kan du altid kontakte os, så vi kan sende dig en ny. Husk at sætte "Kvittering" i emnefeltet og at inkludere dit ordrenummer i mailen.

Har du spørgsmål vedrørende faktura eller betaling m.m., kan du altid kontakte os pr. e-mail eller telefon inden for vores telefontider.

Betales der med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Dette betyder, at der er ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du kan have en selvrisiko op til 1200 kr., når dit Dankort misbruges ved brug af PIN-koden.

Data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er SSL krypterede, og det er således kun indløseren, som kan læse disse oplysninger. Hverken Boosted Gaming eller anden tredjepart har mulighed for at læse disse data.

 



Reservationer

Hvis du betaler gennem VISA Electron eller MasterCard Direct, er det VIGTIGT at være opmærksom på, at din bank reserverer pengene til os. Hvis ordren bliver ekspederet inden for 7 dage, vil de reserverede penge blive hævet. Hvis ordren derimod ikke bliver ekspederet inden for de 7 dage, vil indløseren automatisk lave en ny reservation på din konto, uden at den gamle reservation bliver slettet. Altså vil der ligge 2 reservationer på din konto. Kun den ene vil dog blive trukket, og efter ca. 30 dage vil den anden reservation blive slettet.
Bemærk, at det ikke er Boosted Gaming, som laver den ekstra reservation, og at den kun ligger i din bank. Vi kan derfor ikke slette reservationen, da vi ikke har adgang til den. 

 

 

Levering

Vi modtager for øjeblikket kun ordrer med leveringsadresse i Danmark. Vores pakker bliver leveret af Post Nord. Alle forsendelser kan spores hos Post Nord gennem deres Track & Trace system. Pris på levering af en computer er fast på 75 kr. Ved endvidere omdeling, er prisen 94 kr. Dette beløb pålægges hver ordre. Leveringstiden kan variere alt efter, om det er lagervarer eller special fremstillede varer. Hvis computere bliver bygget efter kundens ønske, kan ekstra leveringstid forekomme. Den forventede leveringstid kan oplyses i forbindelse med køb af produktet, hvis det ønskes. Ved en længere leveringstid, vil dette blive oplyst enten i indkøbskurven eller via mail. Du vil automatisk modtage en e-mail, når pakken bliver afsendt.

Boosted Gaming er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette medfører bortkomst eller anden beskadigelse af forsendelsen.

 

 

Beskadigelse under transport

Hvis du modtager en pakke, der har synlige tegn på skader fra transporten, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken foran fragtmanden og får ham til at dokumentere fejlen. Hvis der så er tegn på fejl eller skader, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma, som i vores tilfælde er Post Nord. En reklamation for en pakke sendt med Post Nord kan udfyldes her. Fragtfirmaet kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er samtidig vigtigt, at du straks gør opmærksom på det, og at du ikke kvitterer for pakken.
Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme tilbage til os til yderligere undersøgelser.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. Dette kan gøres gennem deres formular gennem 
dette link. I alle tilfælde er det klart en fordel, at starte erstatningssagen øjeblikkeligt lige så snart skaden opdages. Det er desuden vigtigt at gennem emballage og alt indhold fra pakken samt tage billeder af skaden og pakken. Kontakt os, hvis du har yderligere spørgsmål.

 

 

Afhentning

Har du som kunde valgt at afhente et produkt på vores fysiske adresse, vil vi som udgangspunkt have din ordre liggende i 14 dage. Skulle det ske, at ordren ønskes annulleret, beder vi kunden tage kontakt til os på vores e-mail. Hvis ingen afhentning eller annullering af ordren finder sted inden for den givne tidperiode, forbeholder Boosted Gaming sig retten til at annullere ordren. Afhentning ved specielbyggede produkter (herunder computere, hvor kunden selv vælger hvilke computerdele, som skal i computeren) vil blive aftalt internt mellem Boosted Gaming og kunden til det specielbyggede produkt. Vi forbeholder os retten til at kræve et akontobeløb på 10% af ordrens samlede beløb, for at undgå annullering af køb af special fremstillede varer. Hvis en special fremstillede vare ikke afhentes men er betalt vil kunden blive krediteret varens pris minus de omkostninger som Boosted Gaming har haft ved at fremstille produktet. 

 

 

Fortrydelsesret / returnering

Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos bgaming.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Hvis Boosted Gaming bedømmer, at varen har forringet sin salgsværdi grundet f.eks. ukorrekt brug, har Boosted Gaming rettighed til ikke at returnere det fulde beløb af varens salgsværdi fra købstidspunktet. Returbeløbet bliver heraf bedømt ud fra produktets stand. De 14 dages returret er gældende fra datoen den fremsendte vare er afhentet fra posthus, pakkeshop eller afleveret på modtager adressen. Når fortrydelsesretten anvendes, skal du selv betale portoen, for at få sendt varen retur. Det er et krav at produktet bliver sendt senest på dagen, hvor de 14 dages returret udløber. Ved kundens modtagelse af software som Windows styresystem, antivirus, spil kuponer eller andet software, vil returretten af dette frafalde. Fortrydelsesretten gælder  ikke på special fremstillede varer, som f.eks. computere hvor kunden selv har valgt hvilke dele, der skal i. Herudover er fortrydelsesretten heller ikke gældende ved produkter, som bliver afhentet fra vores butik. Returretten gælder ikke ved køb som erhvervsdrivende.

Hvis varen bliver returneret til os grundet forkert oplyst adresse eller, at den ikke er afhentet på posthuset, påtager vi os retten til at opkræve et gebyr på 100 danske kroner. Samtidig vil du som kunde blive opkrævet at betale for en ny forsendelse, hvis varen stadig ønskes. Ønskes varen ikke alligevel vil fragtomkostningen blive fratrukket din kreditering. Emballagen, som produkter bliver sendt i, er en del af selve produktet. Dette betyder, at kassen, som produkterne bliver leveret i SKAL returneres i samme kasse. Hvis dette ikke overholdes, kan du som kunde blive pålagt et gebyr, enten hvis nævnte kasse er bortgået, eller bliver vurderet af Boosted Gaming som ubrugelig. Hvis produktet er blevet tydeligt misvilligeholdt af kunden, hvor produktet vurderes som enten defekt eller ubrugeligt af Boosted Gaming, forbeholder Boosted Gaming sig retten til ikke at refundere det fulde beløb for produktet.

 

Garanti

Ved køb af stationære computere gennem Boosted Gamings hjemmeside bgaming.dk gives der som udgangspunkt 1 års garanti på den købte vare. Denne garantiperiode starter fra kunden har betalt og modtaget sin computer og løber til og med 1 år frem fra denne dato. Denne garanti er ikke længere gældende hvis garantimærket, som computeren blev udleveret med, brydes. Herudover vil garantien heller ikke være gældende længere hvis computeren har været udsat for ukorrekt brug, overlast ved f.eks. grov vold, væskeskader, overclocking eller softwaremæssige problemer. Herudover gives der garanti ved reparation, dog kun for den reparerede eller den udskiftede computerdel. Garantien kan forlænges efter aftale, blandt andet ved tilkøb af ekstra garanti. Garanti er ikke gældende ved køb som erhvervsdrivende.

Hvis du ønsker at gøre brug af din garanti. Kontakt os da på vores mail admin@bgaming.dk indeholdende "Garanti" i emnefeltet. 

 

 

Reklamation

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer, medmindre andet er aftalt mellem parterne eller angivet på hjemmesiden. Reklamationsretten fornyes ved reparationer, dog omfatter dette kun den udskiftede/reparerede del. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som var tilstede på købs tidspunktet dog senest 24 måneder efter købet af produktet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Som kunde, skal du reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Du har mulighed for enten at få varen repareret eller ombyttet afhængig af den konkrete situation. Hvis det ikke er muligt for os at tilbyde reparation eller ombytning, vil der være mulighed for at få pengene tilbage eller få afslag i prisen. Ved reklamation bedes du skrive en detaljeret e-mail til vores mail admin@bgaming.dk. Når du har udfyldt denne, vil du få oplyst en returneringsadresse, så du bedes ikke afsende varen, før du har fået bekræftelse.

Hvis det vurderes, at fejlen ligger hos forbrugeren, står denne selv for reparationsomkostninger samt tilbagelevering af varen samt omkostninger heraf. Hvis du ønsker pengene retur, kan du enten selv betale returfragten (ca. 100 kr. på posthuset) eller få sendt en returpakkelabel af os til 75 kr., som bliver fratrukket det beløb du får tilbagebetalt. Backup af dine data er yderst vigtig, da vi både ved returnering- og reparation af varer samt ved installation af nyt hardware,  kan blive nødsaget til at slette alt indhold på maskinen! Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage (som kunden fik den ved modtagelse).

 

 

 

Returnering af produkt

Ved reklamation, fortrydelse eller anden grund til at returnere et produkt, skal kunden med det samme kontakte Boosted Gaming ved at sende en mail til admin@bgaming.dk med ordrenummer og fejlbeskrivelse/henvendelsesgrund. Herefter vil du som kunde modtage en mail med et vedhæftet returlabel og en guide til forsendelsen.

Boosted Gamings returadresse er som følger:

SEPA Tech IVS, Boosted Gaming
ATT: RMA xx (udskift xx med det RMA nummer, som du har fået)
Toftebakken 15, A, KL
3460 Birkerød

 

Returnering af en vare skal sendes i original emballage og indpakningen skal være forsvarlig. Hvis dette ikke sker, vil et gebyr falde på kunden for ny emballage. Pakkerne sendes retur på eget ansvar og Boosted Gaming tager ikke ansvar for fragtskader eller bortgående pakker/breve. Alle pakker, som bliver modtaget i antistatisk materiale fra Boosted Gaming, skal samtidig returneres i tilsvarende antistatisk materiale. Hvis dette ikke overholdes vil det resultere i bortfald af deres reklamation/returret.

 

Vi opfordrer vores kunder til at tage en kopi eller backup af samtlige data inden produktet sendes retur. Boosted Gaming kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Boosted Gaming måtte have skabt, medmindre det følger direkte af dansk lovgivning.

 

Copyright

Boosted Gaming er beskyttet af ophavsret-, markedsførings- og varemærkelovgivningen. Dette betyder, at alt indhold, som findes på Boosted Gamings hjemmeside bgaming,dk, samt netsider indeholdende varemærker, firmanavn, produktnavn, information om produkter, herunder produktbeskrivelser, billeder/grafik, design layout osv., ikke må downloades, kopieres eller benyttes på nogen måde, uden at Boosted Gaming selv har givet tilladelse til dette.  Vi forbeholder os retten til at kræve kompanteion fra personer eller virksomheder som har brugt vores indhold uden aftale. 

 

 

Billeder på hjemmesiden

Billeder som er brugt på vore sider er illustrative og kan afvige fra produktets egentlige udseende. Hvis du ønsker at bruge nogle af vores billeder på din hjemmeside bedes du tage kontakt til os før du benytter dem. Hvis du har en blog eller forum omhandlede computere vil det normalt være gratis at bruge vores billeder, hvis blot der linkes tilbage til vores hjemmeside eller lignende, efter aftale. Vi forbeholder os retten til at kræve kompanteion fra personer eller virksomheder som har brugt vores billeder uden aftale. 

 

Handelsbetingelser sidst opdateret 13/02-2018.